Kick-off, föreläsning, workshop
Inspiration, engagemang, hållbarhet, digitalisering, värderingar och utvecklingssprojekt från zoom till skogen
Ni står inför många utmaningar; hitta nya kunder, mer lönsamma kunder, engagera medarbetarna, skapa nya produkter och tjänster, höja lönsamheten.
Ni vill stärka erat varumärke genom att mejsla fram varför kunderna ska välja er före alla andra och undersöka hur ni använder era värderingar. Och hur ni ska förhålla er till hållbarhet och digitalisering?
Ta ett första enkelt steg tillsammans med styrelsen, din ledningsgrupp eller alla medarbetare. Och undersök hur ni kan slå alla flugor i samma smäll tack vare modellen 5Vtill5P. Föreläsningen i kombination med workshop fungerar även oväntat bra på distans via zoom och digitala anslagstavlor eller varför inte utomhus i skogen.
Boka ett första möte med PGEgY2xhc3MgPSAibF9tYWlsIGxfbmV3X3dpbmRvdyIgaHJlZj0ibWFpbHRvOnBpYUA1dnRpbGw1cC5zZSIgdGFyZ2V0PV9ibGFuaz5waWFANXZ0aWxsNXAuc2U8L2E+ för att undersöka hur ert första steg skulle kunna se ut. Du kan även kontakta Sveriges talare, Talarforum eller Talarpoolen.
Föreläsningar och workshops
Så här säger deltagarna från:
Hållbart Entreprenörskap: "Jag har fått ny inspiration att planera igen och tro på action" "Vi har blivit inspirerade att jobba fram en tydligare vision som vi kan presentera för våra kunder" "De globala målen gav mycket inspiration"
Framtidsdagen Uppsala:2030: "Mötet gav Såå god energi, korta presentationer varvat med dialogerna i grupprummen(zoom), alla blev väldigt bjussiga på sig själva och det byggde en god atmosfär"
Workshop under medarbetardag: Från 1-10 poäng, nästan rakt igenom 10 p. Så här sa deltagarna: "jag gillade att dagen innehöll olika moment, vilket gör att man håller uppmärksamheten närvarande hela tiden", "Blandningen mellan gruppdiskussioner, uteaktiviteter, legobyggande gjorde dagen annorlunda och fick mig att tänka till".
TedX Women Uppsala
Den här föreläsningen höll jag på Regina teatern under hösten 2020. Den problematiserar hur vi som konsumenter röstar med plånboken för att nå de globala hållbarhetsmålen.
LRF Konsult bytte namn och profil
En föreläsning i flera delar om hur man bygger ett starkare varumärke i all kontaktytor med kund, den grafiska profilens betydelse, alla medarbetare, platsen, marknadsföringens roll samt hur man integrerar hållbarhet genom att koppla visionen till de globala hållbarhetsmålen.
Premiär för Uppsala:2030
Hållbar affärsutveckling är mer lönsamt om du hanterar de hot och utmaningar vi står inför som en möjlighet till nya produkter och tjänster.
Uppsala:2030 - hållbar affärsutveckling
Hur ni steg för steg, i modellen 5Vtill5P, integrerar hållbarhet in i er affär och på det viset bygger ett starkare varumärke.
Mässan Eget företag
En föreläsning om hur man bygger varumärket i en "ny värld" genom modellen 5Vtill5P.